Kesäteatteria: Korkeuskammoa Kuusniemellä / Teatteri Tuntematon

27.6. klo 19

KORKEUSKAMMOA KUUSNIEMELLÄ

Käsikirjoitus Heikki Luoma ja Sari Ojala

Kuusniemen uinuva rauha rikkoontuu, kun sitä uhkaa lentokenttähanke, jota vievät eteenpäin tuttuakin tutumpi konnakolmikko Hakkarainen, Kiiski ja Kylmälehto. Jälleen kerran on huoltamomagnaatti Turpeisen, pastori Pohdon, kunnanjohtaja Suvin, kanttori Piiparisen ja muiden rakastettujen hahmojen noustava taisteluun Kuusniemen puolesta. Mitä tapahtuu idylliselle hämäläiselle maalaiskylälle, kun markkinavoimat jylläävät?

Teatteri Tuntemattoman uusi musiikkinäytelmä tuo rakastetut Kuusniemen hahmot jälleen Jokioisten Höyläämölle. Tätä tarinaa ei ole nähty tv:ssä eikä teatterilavoilla!

Ilmoittautumiset sihteerille: Pia Oksa